Ο ρόλος της Coca-Cola στην εδραίωση της εικόνας του Άγιου Βασίλη

Posted: 1 Ιανουαρίου 2016 in Uncategorized

ΕΛΛΑΣ

Οι περιπέτειες του καλοσυνάτου κόκκινου γέροντα στη χώρα του μάρκετινγκ

1Χριστούγεννα και Άγιος Βασίλης πάνε αναγκαστικά χέρι χέρι, αν και ο άγιος συνηθίζει να κρατά στο δικό του χέρι ένα παγωμένο μπουκάλι Coca-Cola.

Δείτε την αρχική δημοσίευση 1.767 επιπλέον λέξεις

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s