Η Heineken προωθεί την ατζέντα των “open borders” – και όχι μόνο (Βίντεο)

Posted: 31 Μαΐου 2017 in Uncategorized

ΕΛΛΑΣ

Όταν η πλύση εγκεφάλου των media, η μονότονη φωνή του πολιτικού κατεστημένου, η επέλαση των καλά χρηματοδοτούμενων ΜΚΟ, η προπαγάνδα της βιομηχανίας του θεάματος, η κατήχηση των σχολείων, οι καμπάνιες των γηπέδων και τα κηρύγματα των εκκλησιών, δεν αρκούν, επιστρατεύονται οι διαφημίσεις μεγάλων εμπορικών εταιριών για να μην μείνει κανείς από τις μάζες που δεν θα πειθαρχήσει στα παραγγέλματα της νέας τάξης.

Δείτε την αρχική δημοσίευση 761 επιπλέον λέξεις

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s